Kau Puas, Aku Lagi Puas



Hye blogger semua! Dah jamu selera ? Mesti sedap menu tengah hari ni kan. Ok, tajuk entry kali ni tak ada kena mengena dengan 18sx ok. Just nak cerita, kawan aku ada minta tolong untuk edit2 kan blog dia.

Mungkin dia berminat sebab baru2 ni aku baru edit2 blog template aku. Tak cantik mana pun blog aku. Tapi aku puas hati dengan hasil kerja aku.

So, dia request untuk aku editkan blog dia. dengan senang hati, aku accept dia punya request. Aku tak pro mana pun, aku dapat ilmu nak edit pun dari bloggers lain yang ada tutorial.

Terima kasih banyak2 pada blog yang sedia kan tutorial. Banyak sangat nak list kan, semua blog aku terjah.

Malu la tunjuk blog yang aku dah edit tu,.simple jek design nya. Tapi dia puas hati, aku pun lagi puas hati sebab orang suka dengan hasil kerja kita kan. :)

Aku pun tak harap kan apa2 balasan pun, kawan punya pasal kan. apa hal der ? ikhlas nak tolong, lepas ni kalau aku ada problem, mana la tahukan mungkin dia pulak yang boleh tolong. tp memang banyak dia dh tolong aku. :P

bye !

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer