Posts

Showing posts from February, 2017

Jadi Tanda Tanya

Assalamualaikum

akhirnyaa terbuka jugak blog kesayangan ni haaaa. Ingatkan dah terkubur. huhuhu

harap-harap tak terkubur, biarlah jadi kenangan untuk bacaan anak cucu. gitu 😊

sebenarnya 1 hari ni, aku terfikir pasal bayi. Ada benda yang buatkan aku jadi musykil.

okay, kita selalu tahu yang bayi akan menangis kalau dia mengigau atau bermimpi. Jadi, kenapa dia boleh menangis? Dia tahu ke yang mimpi tu hanya mainan tidur? atau dia tahu yang dia sedang tidur? hahaha

itu je benda yang menjadi tanda tanya aku dalam 1 hari ni. 😆😆

pelik kan, nampak sangat tak ada kerja.

padahal memang tak ada kerja pun sebenarnyaa, tengah tanam anggur ni.. hehehe 😢😢😢😢😢