Posts

Showing posts from May, 2017

Membebel Tengah Malam

hey guyss

dalam keadaan mengantuk jugak lah aku taip story ni.

acah-acah tulis story dalam buku diary sebelum tidur gituwww.. hahaha

nak luahkan sikit la perasaan ni, especially untuk lelaki acah-acah jantan sangat diluar sana.

aku pun lelaki jugak kan, tapi tak berapa nak jantan sangat.. kahkahkah

aku ni baru je cuci pinggan mangkuk yang tersadai selama 2 hari.

what the hell!!

bukan nak bangga diri, sebab aku rajin nak cuci semua pinggan mangkuk tu

tapi sebagai anak lelaki, sila bertimbang rasa sikit dengan mak kita

ambil peluang ni, untuk ringan kan beban dia.

dah la kain baju, spender kau pun mak kau yang basuhkan, siap idai, lepastu lipat lagi. dah tu siap tolong simpan dalam almari lagi.

kerja kau tukang kembur baju yang mak kau dah lipat tu. tolong eh. jangan jadi pemalas.

apa salahnya kau tarik elok-elok baju tuu. kalau yang terkeluar tu, susun balik cantik-cantik.

apa jenis perangai syaitonnnn ek kau ni.

*gaya macam marah aje* hahahaha

apa kaitan baju dengan pinggan ?

hahaha

a…