Posts

Showing posts from 2017

Membebel Tengah Malam

hey guyss

dalam keadaan mengantuk jugak lah aku taip story ni.

acah-acah tulis story dalam buku diary sebelum tidur gituwww.. hahaha

nak luahkan sikit la perasaan ni, especially untuk lelaki acah-acah jantan sangat diluar sana.

aku pun lelaki jugak kan, tapi tak berapa nak jantan sangat.. kahkahkah

aku ni baru je cuci pinggan mangkuk yang tersadai selama 2 hari.

what the hell!!

bukan nak bangga diri, sebab aku rajin nak cuci semua pinggan mangkuk tu

tapi sebagai anak lelaki, sila bertimbang rasa sikit dengan mak kita

ambil peluang ni, untuk ringan kan beban dia.

dah la kain baju, spender kau pun mak kau yang basuhkan, siap idai, lepastu lipat lagi. dah tu siap tolong simpan dalam almari lagi.

kerja kau tukang kembur baju yang mak kau dah lipat tu. tolong eh. jangan jadi pemalas.

apa salahnya kau tarik elok-elok baju tuu. kalau yang terkeluar tu, susun balik cantik-cantik.

apa jenis perangai syaitonnnn ek kau ni.

*gaya macam marah aje* hahahaha

apa kaitan baju dengan pinggan ?

hahaha

a…

Jadi Tanda Tanya

Assalamualaikum

akhirnyaa terbuka jugak blog kesayangan ni haaaa. Ingatkan dah terkubur. huhuhu

harap-harap tak terkubur, biarlah jadi kenangan untuk bacaan anak cucu. gitu 😊

sebenarnya 1 hari ni, aku terfikir pasal bayi. Ada benda yang buatkan aku jadi musykil.

okay, kita selalu tahu yang bayi akan menangis kalau dia mengigau atau bermimpi. Jadi, kenapa dia boleh menangis? Dia tahu ke yang mimpi tu hanya mainan tidur? atau dia tahu yang dia sedang tidur? hahaha

itu je benda yang menjadi tanda tanya aku dalam 1 hari ni. 😆😆

pelik kan, nampak sangat tak ada kerja.

padahal memang tak ada kerja pun sebenarnyaa, tengah tanam anggur ni.. hehehe 😢😢😢😢😢