Pages

1/29/12

Debaran AJL 26 telah bermula



Hye bloggers ! aku tak sabar nak tunggu malam ni, sebab apa ek ? kan ada AJL ke 26 dekat TV3. Tapi rumah sewa tak ada tv la. Hahaha. pandai-pandai la kena cari kedai mamak nak menapak dekat sana nanti.

Mesti korang dah tahukan siapa finalis AJL ke 26 kan ? Dekat bawah ni ada senarai finalis.

1. Wanita Seluruh Dunia - Projek Pistol
2. Sedetik Lebih - Jaclyn Victor
3. Kekanda Adinda - Atilia & Monoloque
4. Penakut - Yuna
5. Kalau Berpacaran - Suhaimi Mior Hassan, Ana Raffali & Altimate
6. Cinta Muka Buku - Najwa Latif
7. Karma - Faizal Tahir
8. Kisah Hati - Alyah
9. Sungai Lui - Aizat
10. Gadis Semasa - Yuna
11. Awan Nano - Hafiz
12. Beribu Sesalan - 3 Suara

Agak-agak pulak yang jadi pengacara atau hos untuk AJL ke 26 ? Kalau tahun lepas, Ally Iskandar, Faizal Ismail dan Cheryl Samad. Tapi tahun ni Ally tak ada la pulak. Hanya Faizal dan Cheryl menjadi hos untuk AJL kali 26.

AJL ke 26 kali ini menjadikan elemen air sebagai tema atau konsep keseluruhan persembahan. Tak sabar nak tengok design stage AJL kali ni. AJL akan berlangsung pada 29 Jan, hari ni pada pukul 9 malam di Stadium Bukit Jalil dan TV3. Acara karpet biru akan dimulakan pada pukul 7.30 malam.

Korang rasa siapa yang bakal menjadi juara AJL ke 26 ? Kalau tanya aku, aku akan jawab 3 suara, yuna dan Aizat. Mungkin salah satu, tak pun ketiga-tiga artis pun boleh jugak. :)

bye !

9 comments:

  1. xdpt nk agk la sapa menang...sbb AJL ni di kira berdasarkan lirik lagu dan susunan muzik....

    sedetik lebih,awan nano,karma....masing2 ade kekuatan sendiri...klebihan dekat sedetik lebih la sbb pnah menang anugrah dah sblum ni...

    tp klu persembahan tak sabar nak tggu faizal tahir...sbb tiap kali mesti unik...3suara sbb ganding 3 org...aizat sbb kreatif...

    ReplyDelete
  2. susah nak agak sape akan menang ni...tunggu je la nanti..heee~

    ReplyDelete
  3. setiap kali citra agak pasti meleset.. so just tgk jer n have fun

    ReplyDelete
  4. Haha. betul la cakap korang semua. Kalau nak predict siapa menang. susah la sekarang ni. silap2 boleh salah umum juara lagu pulak nanti mcm AIM. :)

    ReplyDelete
  5. Tak taw lah spe yg mng.. hebat2 sumenya..

    tp lg suka kalau Najwa Latif o Aizat mng.. hehehhe..

    ReplyDelete
  6. Saya memilih
    Yuna-Penakut
    Jac-Sedetik Lebih
    3Suara
    Najwa Latif

    singgah sini buat pertama kali
    terus jatuh hati
    Hahaha :)

    ReplyDelete
  7. @Clara

    Harap2 diorang menang jugak. :)

    ReplyDelete
  8. @Zaki Muhammad

    Terima kasih jatuh hati dekat blog SoL. :)

    ReplyDelete
  9. cheryl nye makeup tdi lawa

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)