1/27/12

Jom Teka ! #2

Hye peeps! sebelum ni aku pernah buat segmen teka gambar. So, disebabkan hari ni tiba-tiba rasa banyak masa nak diluangkan. Jadi, aku nak buat lagi segmen teka gambar.


Aku akan bagi gambar, dan korang kena la teka. Bagi siapa yang dapat teka jawapan dengan betul. Aku akan promote blog blogger tersebut selama 24 hours.



Ini gambar yang korang kena teka. Jom teka !

#clue : kering, almari :)

Segmen ini sah sehingga 6.00 ptg, 27/1/2012


SEGMEN TAMAT

11 comments:

  1. Replies
    1. urmm, ikan yek? tak kan ikan kering kot. :)

      Delete
  2. pen? @ liquid paper..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. bukan. mesti pening dengan clue yg diberi. :)

      Delete
  4. Replies
    1. urmm, bukan itu jawapan yang dicari. :)

      Delete
  5. hanger a.k.a penyangkut baju??

    ReplyDelete
  6. hanger kowt..dlm almari kan??

    ReplyDelete
  7. terima kasih singgah blog SoL. Mungkin korang tension sebab clue x ada kena mengena dengan soalannya. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

kaf ba ra kaf ta alif nun

monday blues kononnya ni, hahaha tengah hujan lebat sekarang, jadi aku rasa macam bosan duduk rumah ni ada baiknya aku tulis sesuatu dal...