Terlebih sudaa !

annyeong ! haha, tiba-tiba nak speaking korea pulak malam ni. *Poyo jek mamat ni! :) malam-malam ni bosan pulak tak tahu nak buat apa. Dah naik bosan bila ulang balik tengok running man yang dah lepas.

Disebabkan housemates ramai tak ada. So, kitorang bertiga decided nak makan luar. Lepas melantak 2 3 4 pinggan nasi. Haha. Jangan percaya tau ! aku tak macam tu pun. :) 1 pun dah cukup da.

Kami pergi jalan-jalan dekat Kip Mart, Kip mart ? bosan gila tempat tu ! tahu tak pe. memang bosan. sambil jalan-jalan tu, terjumpa la mesin timbang berat. Saja nak cuba try test, nak tahu jugak dah berapa kilo naik. almaklum la dah berbulan-bulan la jugak tak timbang. :)

Aku punya bangang, excited nak cuba. Mesin minta masuk 0.20 jek. aku masukkan 0.40. dah membazir disitu. tak boleh keluarkan balik. :)

Lepas mesin tu tilik punya tilik. keluarla result aku.


oh no ! berat badan aku dah naik da. Berat badan dah terlebih sudaa. Punah la harapan aku nak dapatkan bentuk badan yang ideal ! haha. Maaf terpaksa blurkan angka berat tu. atas faktor-faktor tertentu. :)

Tengok jek la b.m.i aku tu haaa. pandai-pandai la korang nak meneka nya. Hoho :) Lepas ni terpaksa la nak lebihkan exercise buang lemak dekat badan aku ni. Baru nak tercari-cari kasut jogging dalam store. padahal sebelum ni terbongkang makan tido, makan tido.

Apa-apa pun, doa kan aku semoga berjaya dengan misi aku nak turun kan berat badan aku. :)

bye !

Comments

  1. hahahahaaha , gud luck la ehh

    ReplyDelete
  2. Kena bersungguh2 joging tu...kalau jogging atas meja lepas tu atas tilam susah tu.. :)

    ReplyDelete
  3. @Muttallifhaha. tahu tak pe. Sia-sia jek kalau macam tu. :)

    ReplyDelete
  4. chaiyoook, shiema pon nak kuruskan badan. jom kita bersemangat sesama ye (:

    ReplyDelete
  5. @shiema sufianhaha. jom sama2 kuruskan badan. baru semangat ada kawan. haha :)

    ReplyDelete
  6. @emy|farid haha. susah la nak diet. pantang nampak makanan. :)

    ReplyDelete
  7. aku pun dah lama tak gi jogging...prut dah naik...hahaha...

    nk kne start jogging blk ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer