Anak Siapa La Nih! :)




hye peeps ! bangun pagi terus on facebook. Ternampak la dkt wall officialPage Wardina post tentang video adik adibaah ni. Yang aku tahu adik Adibaah berumur 17 tahun dan bersekolah Sekolah Al Amin Gombak. Sama-sama kita hayati apa yang adik Adibaah sampaikan. :)



Anak siapa la ni kan ? untung dapat anak macam adik Adibaah ni, pandai berdakwah da. Speaking dia mengalahkan mat saleh betul. Kalau aku ambil MUET dengan sah-sah la aku kena condemn dengan adik adibaah ni. :) Confirm la dia dapat BEN 10. haha



Untung mak bapak dia, sejuk perut ibu mengandung. kecik-kecik dah pandai berdakwah. alhamdulillah.

Jom follow @Adibaah || spliffing.tumblr

Comments

  1. bijak sungguh..sejuk perut makdiaa ngandungkan...

    ReplyDelete
  2. batul2,, sedap dgr dia cakap..

    ReplyDelete
  3. pagi td ternmpk jugak sis wardina post kat page dye. ske sgt wardina kat dak ni kan.

    #patutkitacontohi ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7eleven part 1

Pantang Kalau Nampak Pelesit

Kemudahan di kawasan UiTM Jasin