2/27/12

Anak Siapa La Nih! :)




hye peeps ! bangun pagi terus on facebook. Ternampak la dkt wall officialPage Wardina post tentang video adik adibaah ni. Yang aku tahu adik Adibaah berumur 17 tahun dan bersekolah Sekolah Al Amin Gombak. Sama-sama kita hayati apa yang adik Adibaah sampaikan. :)



Anak siapa la ni kan ? untung dapat anak macam adik Adibaah ni, pandai berdakwah da. Speaking dia mengalahkan mat saleh betul. Kalau aku ambil MUET dengan sah-sah la aku kena condemn dengan adik adibaah ni. :) Confirm la dia dapat BEN 10. haha



Untung mak bapak dia, sejuk perut ibu mengandung. kecik-kecik dah pandai berdakwah. alhamdulillah.

Jom follow @Adibaah || spliffing.tumblr

3 comments:

  1. bijak sungguh..sejuk perut makdiaa ngandungkan...

    ReplyDelete
  2. batul2,, sedap dgr dia cakap..

    ReplyDelete
  3. pagi td ternmpk jugak sis wardina post kat page dye. ske sgt wardina kat dak ni kan.

    #patutkitacontohi ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

kaf ba ra kaf ta alif nun

monday blues kononnya ni, hahaha tengah hujan lebat sekarang, jadi aku rasa macam bosan duduk rumah ni ada baiknya aku tulis sesuatu dal...