Aku tersenarai blog ohsemm!



Hye peeps ! hari ni rasa happy, sebab terkejut bila blog aku tersenarai dalam antara 10 blog ohsemm! excited mak jemah bila tersenarai. haha :)

Adele yang dapat 6 award pun tak ter-excited macam aku ni. Woi! tiba-tiba nak menjerit dekat sini pulak. :] siapa tak excited sebab blog yang kita duk menaip tiap-tiap hari di hargai. mcm pelik jek ayat aku ni. :)

Terima kasih la kepada cik Ieqa Halim sebab buat segmen blogwalking tu, tak sia-sia aku join. haha :)


senyum-senyum depan laptop, memang sah dah giler. haha :)

cik ieqa Halim, blog awak pun superb ohsemm jugak!
terima kasih lagi sekali yek :)

Klik header atas tu, kalau nk tengok siapa disebalik 'A little Love' :)

Comments

  1. wah
    cool
    permulaan untuk melangkah lebih awesome lepas nih :-)


    P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

    ReplyDelete
  2. terima kasih @Hans. rasa bersemangat lepas ni. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah2. pun join jgk segmen ni :)

    ReplyDelete
  4. Waa buat entry laa .
    Blogg ni comel sgt plus entry pun best ! Thumbs up ! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer