Selamat Bertunang Ika

Hye peeps ! Disebabkan kebosanan di waktu petang ni. aku saja nak buat entry untuk sepupu kesayangan aku ni. Hari ni 2/5/2012 bersamaan hari ahad, dengan rasminya sepupu aku dah jadi tunangan orang.

Tak sangka aku sepupu yang sama umur, dulu suka main tepi parit, main kejor-kejor, main kahwin olok-olok. Dah tunang, nak kahwin betul-betul dah rupanya. Aku ni tak tunang lagi. hahaMaaf la aku tak dapat nak balik, busy sangat sampai assignment pun tak siap lagi. :) itu la kalau duduk di perantauan, memang susah nak balik. Haha Budget duduk oversea la pulak aku ni.

Adik aku saja jek nak jealous kan aku, sebab tu dia send gambar majlis tu pada aku. Hampeh betul! its ok la adik. padahal sedih berbaur gembira ni. :]

Sorry la gambar tu tak clear sangat. Pakai hp murah. haha Kalau aku ada, memang pakai DSLR la jawabnya. Berlagak macam ada jek. Haha *shial jek ayat ni.

apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada my cousin, ika. semoga kekal abadi hingga ke anak cucu. :) Untungla dapat kahwin dengan anak tauke kerepek tersohor seantero dunia. imissyou <3. hahaha

bye !

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer