Urban Wardrobe Shop


Korang berminat dengan fashion dari Korea ? 
Jom singgah ke blog URBAN WARDROBE SHOP yang baru dibuka sebulan yang lalu. 
Sebenarnya kawan aku baru mula kan business pakaian especially untuk gadis-gadis yang kuit-miut yang perasan cantik. hahah *joke ok. (:

Beliau berminat buka business and then dia buka secara sambilan di official page FB beliau iaitu https://www.facebook.com/urbanfashionII .

Alhamdulillah, ramai pelanggan yang berminat berurusan dengan beliau memberikan respond yang positif kerana salah satunya adalah customer servis sangat terbaik, ini adalah kata-kata dari testimoni daripada seorang pelanggan baru beliau iaitu Zoey yang merupakan seorang blogger jugak. Zoey sangat berpuas hati dengan produk yang dibeli oleh beliau.

Jom kita singgah ke blog beliau,



URBAN WARDROBE SHOP adalah satu business yang menjual pakaian fesyen terkini seperti bags,dress, blouse dan produk kecantikan. URBAN WARDROBE SHOP ini juga mempunyai sebuah blog yang HANYA memaparkan produk-produk yang mereka masih ada.






Sebarang order dan pertanyaan boleh la diajukan kepada pemilik business tersebut melalui official page FB beliau, https://www.facebook.com/urbanfashionII

Untuk pengetahuan umum, produk yang dipasarkan adalah tidak terhad. Produk sentiasa ada di pasaran. Oleh itu, korang tak rugi untuk memilih produk di URBAN WARDROBE SHOP (:


Comments

  1. wahh ade jgk yg menipu ye..huuu..

    -tapi cik zoey to kenal la..kenal la sgt kan..;p
    haha..-

    ReplyDelete
  2. cik yaya ? menipu apa yer?

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer