4/22/11

Contest Blog Saya Smart

Assalamualaikum


Jom masuk contest yang dianjurkan oleh Cik Qistina yang comel nih. Haha. bodek nampak!
Simple jek syarat nya. Nak tahu tak apa syarat dia?
Korang tengok la sendiri nih.

Syarat

1. Wajib follow blog Cik Qistina..
2. Terbuka kpd semua blogger...

3. Buat satu entry mengenai contest nie dan tag kpd 4 blogger lain..

4. Lastly, tinggalkan link korang dkt comment box bwh entry cik Qistina.


Info :

Tempat pertama: RM 150

Tempat kedua: RM 100


Tarikh tutup

20 Mei 2011.


Join la ramai-ramai. Tak rugi pun contest nih. Dapat duit plak tuh. Haha
Ok dekat sini aku ada tag kawan-kawan aku yang ad potensi untuk menang bersama dengan aku. :)




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

kaf ba ra kaf ta alif nun

monday blues kononnya ni, hahaha tengah hujan lebat sekarang, jadi aku rasa macam bosan duduk rumah ni ada baiknya aku tulis sesuatu dal...