Bahan Uji Kaji

Assalamualakum.
Hye apa khabaq cik kiah oi! Haha. Hari nih rasa ceria sikit yek sebab wifi laju sikit. itu yang seronok nak update blog tuh. Haha. Ok cukup! bukan pasal wifi sebab aku nak post tapi aku ad masalah BESAR yang boleh dikatakan risiko jugak untuk dan kawankawan aku jugak la sebenarnya. Korang nak tahu apa benda yang problem  besaq sangat tuh? Haha.
Macam nih, aku ad 1 satu subject yang baru di upgrade kan dari 203 kepada 204. Subject nih memang banyak teory la. Memang kena baca jek lah. tapi ad lah jugak secoet lab activity. Nama pun dah subject baru kan. So, lecturer pun kekok nak mengajar sebab subject nih tak ada MAIN REFERENCE. Aku pun tak nak  salahkan lecturer 100% tapi masalahnya memang susah la sebab lecturer pun masih freshie lagi. Student lagi susah lah nak pick up..Kadangkadang, timbul rasa geram sebab dah tahu nak wujudkan subject baru. So, kumpulkan la main reference dulu. Ini tidak, habis la student yang kena ambil subject nih dijadikan sebagai bahan uji kaji. Bukan subject nih jek, sebelum nih pun sama jugak, aku rasa memang batch aku nih jadi bahan uji kaji. Memang Fuuksss!  Nak tengok sama ada subject nih sesuai tak dengan student. Ishh, final pun dah dekat, Nak search dekat internet pun, tak tahu nak ambil yang mana. Terlampau banyak sangat sumbernya dan kalu baca sekali lalu jek memang tak paham. Nak baca 2 3 4 kali baru la paham. Sebab bahasa dia terlampau tinggi, kalah A.Samad Said.
Aku pun cuba la tanya member aku dekat uitm jengka. Dia pun sama jugak. Tiap kali masuk kelas, memang blur jek. Haha. Kesian jugak dekat dia. Apa apa pun, terima kasih la jugak kepada semua lecturer yang bertingkus lumus memerah otak untuk mencari note note dan mengajar kepada kami semua. All the best kepada kawankawan aku, buat betulbetul untuk subject nih. Good Luck you allz!! Haha.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer