Perhatian. Wajib tengok.

Assalamualaikum

Haha. Mesti tak sabar-sabar nak baca bila tajuk entry macam tuh.
Ok lah sebenarnya aku dah lama nak buat benda nih. Dah lama sangat idam-idamkan. Haha
Akhirnya dapat jugak buat dengan seikhlas hati. *Kalu ikhlas mana boleh bagitahu. Ishh Ishh
Aku nak bagi korang special award daripada aku untuk semua follower yang berada diatas, bawah, kiri, kanan. Semua la kiranya.
Ini dia award yang dinanti selama ini.

tadaa


Terima la award yang tak seberapa nih daripada SoL.
Terima kasih kepada semua follower blog busuk SoL. Korang memang best blogger ever, ever and ever. Haha

Malu kucing, malu tenuk tuh semua buang...
Ambil jek. Aku ikhlas nak bagi korang.

Terima kasih semua :)


Comments

  1. ala geram la tgk blog nie..

    smart and simple and nice..saya suka la.. hehe..nak amek awrd tu boleh ker? hehehe~~

    ReplyDelete
  2. Boleh ambil. Memang buat untuk follower blog SoL.
    Best blogger award to you all. :)

    ReplyDelete
  3. alah cantik sanga award ko uh sampai aq x berminat nak amek..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer