Oh Hana Tajima! You're So Gorgeous.

Assalamualaikum.
Hye semua. Ok la hari ni aku banyak assignment tapi sempat lagi nak post dkt blog nih haaa.. Bukan apa, sambil buat lab assignment web dengan java. Aku suka search yang bukanbukan. Hahahaha. Tapi, hari nih aku google gambar yuna. Memang banyak gambar sicantik manis tuh. Lepas tuh ad keluar jugak gambar buddy dia. Memang cun gila! Tergoda aku sekejap. Hahaha. Sekejap jek. lepas tuh tidak. Tapi memang gorgeous gila style dia dengan fesyen tudung serabai tuh, memang cantik dari mata aku. Tahu tak siapa buddy yuna? Ini la dia sicantik manis lagi ayu. Jeng Jeng..
Ini la dia HANA TAJIMA. Dia nih mixed japanese with English. Convert to Islam kirakira 5 tahun lepas. Menarik tentang Hana, antara adik beradik yang lain dia je yang pilih untuk convert kepada Islam...Dia bersyukur sangat menjadi seorang muslimah dan dia impikan untuk buat banyak fesyen-fesyen yang sesuai untuk wanita muslimah yang bertudung untuk nampak lebih gorgeous, fabulous dan marvelous. Si lelaki macho di luar sana tuh, jangan nak berangan la nak bercinta dengan siDia nih sebab dia dah kahwin da. Hahahaha. Baru nak tackle Hana nih. Dia nih adalah fesyen designer tau. Kalu tengok dia fesyen dia, memang cantik la.
Yuna Dgn Hana Tajima
Memang cantik


Hana dengan model dia.
 Sekarang nih dekat tempat aku belajar memang dah trend ikut siHana Tajima nih. Memang nampak serabai tapi bagi aku cantik, memang tak salah nak berfesyen nih sebab nama pun dah fesyen kan. Memang akan ad punya orang yang akan ikut style tuh. Janji mengikut syariat Islam. Thumbs up kepada Hana.

 Cantik menarik tertarik, kau memang da Boom!!
I love u, HT.
Hahahahaha

Comments

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer