Good Luck For Examination !!



Good luck kepada adik-adik yang bakal ambil PMR Oktober ini. Semoga dapat menjawab dengan tenang dan dapat skor atleast 8A dah cukup gempak dowh !! :]

Apa-apa pun, adik PMR mula periksa. Aku pun sama jugak periksa dah bermula 8 Oktober ini. Nervous memang tak payah cakap. Final exam untuk final semester pulak tuh. Harap-harap semua berjalan dengan lancar..


Aku memang akan selalu online tapi tak selalu update. Nak tinggal kan internet ni, memang tak boleh la kan. Hidup i tak sempurna tanpa u, oh internet ♥ !! haha

Jadual exam pun rapat-rapat, jarak antara 2 exam pun dalam 2 3 hari aje. Rasa macam tak cukup aje kan kalau nak study semua chapter. Insha Allah, dengan izin Allah aku akan habiskan study semua chapter.

Kalau dah malas beno nak buka buku, aku akan buat soalan past semester dalam 2 3 semester. Daripada situ dapat jugak la aku study kan. :)


5 paper aku akan tempuh untuk lulus dengan cemerlang. Ada 3 killer paper. Harap-harap aku dapat jawab dengan smooth aje. Aamiin. :)

Last but not least, aku nak minta maaf dengan korang semua. Kalau aku ada terbuat salah, tersakitkan hati korang, mungkin ada yang SENTAP dengan penulisan aku sebelum ini. Doakan yang terbaik untuk kami berdua, bentuk soalan dan diri aku. ahaks!! =.=

Apa-apa pun, aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. :]

Comments

  1. Salam dear.. Awesome blog! Pandai u design.=) Come join my segmen here if nak saya folo awk.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html or visit this page http://dliajanediary.blogspot.com/2012/09/gadis-bermata-cantik-antara-peserta.html?spref=fb untuk support saya dalam modelling!=)

    ReplyDelete
  2. thanks singgah :)
    gudluck for exam~~~

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer