Skodeng AnakAnak Brangelina..

Assalamualaikum..
Hye kawankawan..Hawau u? hahahaha..Dh breakfast ke blum? mesti sedapsedap kan menu korang. 
Semalam semasa aku tgh melepak dgn kawankawan aku, adalah plak kawan aku nih terbaca dkt paper pasal Angelina Jolie dgn Brat Pitt..Dia tanya aku, Brangelina ada berapa org anak ek?? Aku pun x sure la..Tibatiba dtg plak mood nak google anakanak diorang nih. Sebelum nak tunjuk kan mukamuka anakanak Brangelina nih. Meh, aku ceritakan kan serba sedikit tentang mereka. Jolie dgn Pitt nih ada ambil 3 anak angkat iaitu Maddox, Pax dan Zahara manakala 3 anak kandung Angelina iaitu Shiloh, Knox, and Vivienne. Angelina dan Brat Pitt nih sebenarnya belum berkhawin lagi tau..MEsti pelik kan! belum khawin tapi dh ad anak daaa..Agaknya Si Brat Pitt nih nak test yg Angelina nih subur kot...Kalu dh dpt kembar, confirm la angelina tuh subur gila! hahahaha


 Ini la Angelina Jolie dan Brat Pitt
Kenal x?? 

 Angelina dgn Maddox

 Dari kiri- Pax, Maddox, Zahara dan ShiLoh

Ingat kan mat salleh x suka anak ramai..
Bahagianya..

Pax, ShiLoh and Zahara

 Zahara and ShiLoh

Maddox and Pax


 The twins, Knox and Vivienne
Orang tua tuh adalah mak Brat Pitt.
Si kembar nih, anak kandung Brat dgn Angelina.

  1. Maddox berasal daripada Kemboja
  2. Zahara pula dari Ethiopia
  3. Pax berasal Vietnam
Dh puas tengok anakanak Brangelina? Diorang comelcomel kan..Ok la, sampai sini jek la cerita tentang Brangelina.Harap terhibur ya semua. Jgn lupa Komenkomen la blog aku nih. Tata

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer