Sakit kepala sudaa mari!!

Assalamualaikum. hye kawankawan semua! apa khabar korang? hope sihat ya semua.. Alhamdulillah, hari nih hari yg melegakan aku sedikit sbb smlm mmg ad problem yg boleh meng-tensionkan aku..kalu korang tgk title pn pasal sakit kepala kan. Haaa, smlm aku jumpa dgn penyakit tuh la. itu yg problem besar tuh. Smlm tgh belajar OS, tiba2 jek kepala nih berdenyutdenyut dkt sebelah kanan kepala nih ha..mmg xboleh nak fokus la masa tuh. Aku diam jek! muka mmg tension gila masa tuh. X boleh nak buat apa2 masa tuh. Nasib baik la aku duduk belakang, kawankawan pn x perasan apa yg berlaku pada aku. Sakit tuh sampai la kelas habis. Aku kalu dlm kondisi sakit, mmg aku bad mood. Sorry la, kalu yg tegur aku tuh. Confirm aku x layan korang. Especially, kawankawan aku yg bnyak membantu dan memberi support pada aku..Waktu sek dulu, aku pernah kena Migrain.
Waktu tuh dah dkt nk SPM pun. Mmg tahan jek, sbb aku duduk asrama. so, kalu nk ke Klinik pn kena pergi masa sesi persekolahan iaitu waktu sekolah. Kalu dkt asrama, susah sikit nak keluar pergi Klinik sbb warden nih mcm2 ragam. Mcm2 alasan diorang bagi kalu malas nk hantar yang sakit ke Klinik. Sbb tuh, kalu aku dkt asrama, aku tahan je la. Mmg nak menangis waktu kena tuh. Sakit gila! mmg bnyak kali aku menangis. Masa tuh aku kena sbb bnyak fikir, SPM pn dh dkt masa tuh. mmg x senang duduk la katakan.  Bagi aku, kalu aku kena sakit kepala nih. Aku tido je la. Minta panadol dkt kawankawan pn semua x ad. so, tido jek la penyelesaian dia. Lepas bangun, mmg lega la sikit. sbb sakit tuh berkurangan. Mcm hari nih la, mlm smlm awal2 aku dh tarik selimut.Hari nih bangun pn dlm senyum jek..Lupa plak, wahai BFF ku. sorry eh pasal smlm. mmg salah aku tinggalkan ko sorang dkt bawah tuh. Aku mmg x ad mood smlm. Nk study pn, x ad yg guide aku dlm subject tuh..Sorry sangatsangat. Ok la, lega bila dh cerita kan dkt sini. "Hari ini lebih baik dari Semalam" mmg sesuai dgn situasi aku sekarang nih. ByeBye.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer