Blog Review JOM TEKA!


Good Morning bloggers!
Ok, aku dah buat blog review pemenang JOM TEKA!
so, jom kita terjah
Cuba tengok  header dia.
Cantikkan? simple jek. 
Nama owner blog ni pun dah mention dekat header tuh,
 FATIN DIANA, berumur 18 TAHUN dan berasal BANDAR DAMANSARA
blog dia sangat-sangat la RINGAN, kejap jek loading dia
 SERONOK baca entry dia
Penggunaan bahasa yang mudah DIFAHAMI
 Setiap entry dia mesti ada GAMBAR,
font yang digunakan pun simple, MUDAH nak baca
cursor dia sangat COMEL
Follower dia pun dah RAMAI, WOoo
Dia CANTIK! Haha 

Tak rugi kalau korang follow FatinDiana, memang puas hati dengan dia punya blog!

Klik banner kalau nak blog dia. Ok



Blogger seterusnya adalah Fana,
Boleh klik banner untuk jenguk blog dia

Aku suka font Century Gothic, bulat-bulat jek font-nya
Widget Fana semua TERSUSUN, tak sakit mata pun tengok
Blog Fana pun RINGAN jugak, sekejap jek nak loading
Aku suka blog yang ada TUTORIAL, senang nak refer nanti
 Aku mat bunga, i like BUNGA. Haha
 Jom FOLLOW Cik Fana :)



Ini betul-betul, bukan main-main laaa~
Klik jek banner atas tuh kalau nak singgah blog dia

Ok, sekarang blogger yang ketiga

Nama dia AZIE AZMAN
Student UiTM, samalah dengan aku :)
Icon widget dia ter-sangatlah COMEL
Dah ada BF da, Hello mr.D!
 Rajin jugak UPDATE blog
Blog SIMPLE, tak sarat pun dengan widget
 SERONOK baca setiap entry dia
 Blog dia pun RINGAN jugak
 Setiap entry dia pun ada GAMBAR

*Ada lagi 3 blogger yang belum di-review, Insyallah entry seterusnya aku akan buat blog review untuk diorang
Thank you for reading this entry!


Comments

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer