Addict

Assalamualaikum.
Apa khabar semua! Rindu la dengan korang. Haha
Sorry la, aku dah lama tak update blog aku nih. Busy lah semenjak semester akhir nih.
Haha. Akhir la sangat kan!
Ok lah, belum terlambat rasanya aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak. Semoga Ramadhan kali ini bermakna buat kita semua.
Dah 9 Ramadhan dah,  aku masih berpuasa di perantauan. Ceh! perantauan lah sangat.
Esok lusa nanti rajin-rajin la selak metro atau bharian nanti keluar muka aku nak buat salam perantauan. Hoho

Semenjak bulan Ramadhan ni bermula, aku rajin sangat bersahur. Haha
mesti korang pelik statement aku nih.
Korang biasanya sahur mesti ada makan-makan kan??
Aku tak pun, aku celik mata pukul 4. Terus buka laptop.
Haha.

Sekarang nih aku dah addict meng-download. Tak habis-habis meng-download jek kerjanya. Biasalah kan pukul 4 jarang ada budak online, so masa tuh la line laju-laju la sangat.

Dah banyak jugak la drama korea yang aku download. Belum tentu habis nak tengok semuanya tuh.

-City Hunter
-Baby Face Beauty
-Lied To Me
-I Need Romance
-HeartString
-Manny
-49 Days

Itu senarai drama yang aku dah download. Lepas nih tak tahu la nak download apa lagi. Buka 10 website, semua cerita aku dah download. Kalu korang ada apa-apa drama best. Boleh la bagitahu eh. Insyallah, nanti aku download. :)

Comments

  1. amboi rajinnyer download...byk tu..

    ReplyDelete
  2. Kalu line laju, boleh la download banyak2..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer