Sepupu Baru.

Assalamualaikum,
hye boboy and gugurls! Aku rasa seronok plak sejak semalam sampai tersengih sorangsorang. Semalam aku dapt mesej selepas balik dari test java. Adik aku send mesej, nak bgtahu berita gembira kita akan dapat sepupu baru. mcm gitu la mesej bagi dkt aku. Aku pun terkejut jugak siapa plak yang ngandung nih?
Aku ingat akak sedara aku yang baru kahwin tuh, tapi dia ckp sepupu. Fikir la siapa agak nya. Nasib baik la dpt sepupu baru. Kalu dapat adik baru!! Hahahaha, pening dibuatnya..Ruparupanya, makcik aku "mak njang" mengandung. Alhamdulillah, murah rezeki makcik dgn pakcik aku. Akhirnya dapat jugak zuriat yang dinanti selama ini. Tahniah diucapkan kepada mak njang dan pak njang. Semoga selamat sejahtera. Amin.


Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer