Harper Seven Beckham

Selepas berangan-angan tengok gambar Daniel Hyunoo Lachapelle hari tu, sekarang ni dah bertukar obses dengan anak perempuan Beckham & Victoria pulak. Jom kita usha biodata dia sedikit. :]


Name: Harper Seven Beckham
Birthdate: 10.7.2011 
Time/Place Birth: 7.55 AM/Los Angeles
Parents: David Beckham (37) and Victoria (38)
Weight: 3.4kg




Setelah sekian lama menunggu berusaha untuk mendapatkan anak perempuan, akhirnya tercapai jugak impian mereka berdua selepas mempunyai 3 orang anak lelaki iaitu Brooklyn (12 tahun) , Romeo (8 tahun) dan Cruz (6 tahun).



Seperti ibu bapa yang lain, beberapa nama telah disenaraikan untuk diberikan kepada bayi perempuannya itu  malahan nama Justina Bieber jugak turut tersenarai. :)




Mereka telah bersepakat memilih nama Harper Seven Beckham dipilih hasil gabungan antara 'Harper ' adalah nama Inggeris Kuno yang disukai Victoria kerana berpendapat ia kedengaran amat menarik manakala 'Seven' simbolik dari jersi no.7 Beckham ketika bermain dengan Manchester United dan Harper lahir sekitar pukul 7 dan bulan 7.



Comelkan anak diorang? Kalau google jek nama harper tuu, banyak website bercerita pasal dia. Mentang-mentang la victoria dah ada collection fashion sendiri. Harper pun dah ada jugak fashion sendiri. Banyak jugak blogger update tentang fashion yang Harper pakai setiap kali di-paparazzi. :]

Comments

  1. comey nya..rasa nak picit2 pp..hehe

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 28, 2012

    comeinya anak dia..cam doll..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer