Review Blog : bila si pendek berblogging



Hye peeps ! ok la, sebelum ni aku ada buat Giveaway dan seperti yang telah dijanjikan. Aku akan review blog pemenang tersebut. Jom terjah one by one.

First time aku buka blog ni, memang tak dinafikan blog paling ringan dan tak ambil masa lama untuk loading. Seperti yang dikatakan sendiri owner blog, blog ni memang simple-miple. Aku suka bila tengok blog yang simple dan tak banyak widget yang merepek.

Kalau tak silap, blog ni menggunakan blogskin. Salah satu, warna kegemaran dia mesti purple. Betul tak ?:) Sebenarnya aku tak berminat sangat kalau blog yang ada lagu ni, tapi aku suka blog ni sebab setiap kali aku buka. Lagu nya tak automatic play. Blogger ni layan Kpop jugak sebenarnya. :)

Ini url blog dia, http://budakpendekberblogging.blogspot.com/ . Jom ramai-ramai follow blog ni. :) That's all for today. Thank you!

nota kaki : Blog seterusnya yang akan di-review arnabCute. Tunggu~






Comments

  1. hehe , trime kasih , blog sye mmg ringan ! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer