Intersesi

hye!! pe khabar semua?? harap sihat selalu hendakNya..Sudah 3 minggu aku duduk di Segamat ni..tersangat lah bosan nya tidak terhingga...Asyik benda yg sama sahaja aku buat..jadual aku sewaktu intersesi ni memang x pack..banyak free time tp itu lah kalau sudah free time, dah x tahu nak buat apa lagi..

6:30 pg - Bangun untuk solat subuh..sambung balik tidur
8:00 pg - Bangun balik, mandi buat persiapan nak pergi class, online jap tgk FB, breakfast..
10:00 ~ 12:00 tgh hari - Class MAT222 dgn Miss Syeda..
1:00 ptg - Lunch time,solat
2:00 ~ 6:00 ptg - Lepak2 dengan member, tgk movie,online FB lg, solat
7:00 ~ 9:00 mlm - mandi, Dinner, solat..
9:00 ~ 12:00 mlm - Study (kadang2 x sampai pkl 12, pkl 11 pn belum tentu jejak..)
12:00 - Tidur

inilah jadual aku selama dekat UiTM Segamat..orang lain cuti, aku x cuti pon..huhuhu
Padan dengan muka aku,suruh belajar tp main2..=P

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer