Banyaknya sawang dekat blog nih.

Assalamualaikum
apa khabar semua?
Alhamdulillah, hari ni dapat jugak nak buka blog aku nih.
Memang dah lama tak buka, rasanya dah 1 bulan lebih tak online.

Almaklum la kan, sepanjang cuti sem lepas memang pack dengan jadual harian.
Ingat kan dekat kampus jek ada jadual, Haha
Rumah aku lain sikit, sebab memang dah ada kerja untuk aku buat dekat  rumah.

Mak bapak aku memang pandai bab plan-plan nih. Walaupun aku banyak kerja dekat rumah tuh, 
 tapi badan tetap naik jugak. Haha

Macam mana nak kurus kalu hari-hari mengunyah jek tiap-tiap malam..

Cuti sem pun dah habis, kuliah pun dah start.
Azam sem nih nak buat lebih baik daripada sem lepas.

Harap-harap lepas nih aku dapat la selalu meng-update blog aku nih walaupun dengar cerita sem kali nih memang padat dengan kerja-kerja luar. Insyallah, aku akan rajin dan meluang sedikit masa untuk blog aku nih.

Bye-Bye :)

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer