Early in the morning

good morning!!
hari ni aku bangun awal, biasanya matahari dah terpacak atas kepala baru bangun..
tapi hari ni lain sikit, rasa macam bersemangat plak nak bangun awal,huhuhu
today, i'm alone in my room!!
x tahu nak buat ape pagi2 ni..
tiba2 aku terpandang laptop Kechik,then teringat blog plak!!
aku pantang kalu dapat online pagi2 ni,

Aries dgn Ayew balik kampung,mamat2 ni rajin jugak balik kampung tiap minggu,
Kechik plak pergi modul,itu pun bangun lambat, padahal aku dah kejutkan dia!!
x bangun2 jugak, last2 aku biarkan lepastu kawan dia datang baru nak terhegeh-hegeh pergi mandi.(sorry kechik aku x marah tp ayat ni mcm marah plak)

agak2 jalil dah bangun x??
aku bosan ni!! nak datang bilik dia, ramai senior plak!!
x pasal2 kena sound plak dtg bilik org awal pagi..
pagi2 ni wing aku SENYAP..haaaa aman sikit, kalau x mesti memekak jek!!
tension dibuatnya..

hari ini KAWAN aku lagi sorang ni pergi MELAKA dgn GF dia,
mesti dia bangun awal lagi drpd aku, bersemangat nak pergi jln2 dgn GF..
KAWAN baik2 bawa kereta 2, jaga anak org baik2 eh..huhuhu
kalau aku pun mesti mcm tu jugak!! hahaha
sbb GF, kita sanggup buat pe jek,untuk bersama dgn sidia,huhuhuhu

hari ini mesti buat perancangan. kalau x, habis lah aku, waste your time!!
time is gold!! (belajar tulis Bi sikit2,lama2 bolehlah nanti tulis full Bi)

Plan for today:
1. kemas bilik (lap tingkap,sapu sampah,bla bla)
2. kemas locker (baju dgn buku2 bersepah)
3. gosok baju
4. buat assignment (kalau ditangguh, parah aku dibuatnya)
5. lunch with jalil and moonir
6. tgk drama WITCH YOO HEE (baru sampai episod 2)

harap2 apa yang aku plan utk hari ini, dpt dilaksanakan dgn sukses2!!

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer