kahwin?

29/3/2021 1220am

UMUR DAH 30 NI.

BILA NK KAHWIN?

TAK KAN TAK ADA KENAL DGN SESIAPA

JANGAN LAMBAT SANGAT 

Ye. Tahun 2021 ini umur aku masuk 30 tahun. Tak sangka ye da 30 tahun aku hidup. Perkahwinan mak abah aku pun dh masuk 31 tahun. Semoga mereka berdua sihat walafiat, dipermudahkan segala urusan, diberikan kesihatan baik yang berpanjangan. Amiin ya rabb


Tipulah kalau aku tak ada terfikir pasal isu kahwin ni. Mesti ada punya. Tak ada lah berfikir sentiasa tapi kadang2 dia mcm terlintas di fikiran. Lepastu hilangh, lepastu datang balikk. Itu yang boleh buat mood swingg. 😂

Ada ke yang nk kahwin dgn orang yang bergaji basic 1300? Saving tak ada, rumah pun harapkan rumah pusaka. Jangan la ditanya kenapa tak ada saving. Cuba fikir sendiri, dgn duit belanja dapur, nk bayar bill api, air, astro, duit minyak kenderaan sememangnya mmg x pernah cukup.

Berkahwin ini bukan lah satu keperluan tapi ia adalah satu kehendak. Aku hendak kahwin tapi aku tak mampu. Jadi aku sedar diri. Hahaha jangan ditanya kenapa aku tak mampu. Biarlah ia rahsia. Hehehe Tak ada lah, nanti aku akan cerita jugak dlm blog ni. Banyak sebab. Jadi stay tuned. Tibah. 😜 


Sekarang aku banyak komitmen, aku cuba untuk buat semuanya tapi ada jugak yang aku terlepas pandang. Tak semua benda aku boleh ingat. Jadi aku perlukan utk diingatkan, supaya tak ada benda yg tertinggal. Tak dapat buat sekali gus dgn sempurna, aku cuba utk buat sikit2.


doakan aku supaya kuat menghadapi semua ini. Bye

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer