Alhamdulillah. DIPLOMA, DONE.


okay, sepatutnya entry ditulis pada 1 April 2013, tapi disebabkan masa yang sangat padat.
Tak sempat nak menaip, selalu buka blog ni. tapi itu lah, rasa berat jek tangan ni nak menaip.
Kalu tengok, fb lama-lama boleh pula.
Balik pada tajuk, sebelum ni 3/12/2012-8/3/2013 aku dah selesai menjalani latihan praktikal.
Dan Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya menyiapkan Final Year Project aku bergandingan dengan kawan baik, amarulsamsudin. Sekaligus berjaya menamatkan diploma selama 3 tahun ini.

Bersyukur sangat-sangat dengan penat lelah menuntut ilmu.
Akhirnya dapat juga grab diploma.
Memang banyak suka duka waktu belajar ni,
kira balance la. kalau suka-suka sangat, itu yang dapat duka.
Paham-paham jek la maksud kau tuuuu.. bhahahaha

UPU dan Penerapan pun dah mohon,
tapi, UPU tu leceh banyak. Bukan sikit.
Nak kena print/photostat itu ini lah,
patutnya nama dah online, semuanya kena lah online.
Ini tidak, Dah kena pos borang ke IPTA terpilih..
Amendeeeeee lah!

Insha Allah, kalau ada rezeki.
Bulan 9 baru sambung Degree.
Aku jadi junior la lepas ni, kawan-kawan semua dah senior. -_-

Sekarang ni, 6 bulan aku cuti.
2hb hari tu makcik aku call, offer nak kerja tempat dia tak?
memang ada kosong.
Aku tak kisah, plan memang nak kerja. Cuti lama-lama pun, bosan jugak.
Kan bagus, 2hb tu ada company call mcm makcik aku offer kerja sepadan dengan diploma aku..bahahahaha (berangan jek lebih!)

ello! saya dari company CEKOM. Nak offer awak kerja dekat company saya. Nak tak? 
hahahaahahahaha

Baru kerja 3 minggu, dah mula rasa RINDU nak belajar.
Malas nak kerja sebenarnya tuuu..alasan!

okay, aku kena update cepat.
Nanti line tak ada pulak..
Almaklum pinjam line orang.. :)

babai

Comments

  1. Congrats :)
    Oh agree kena pos-pos tu yg agak leceh.. tapi nak buat mcm mana sebab kita nak memohon terpaksa la juga x)
    Apa-apa pun good luck moga dapat IPTA yg bagus2.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer