Sukan antara Program (SUPRO)

Assalamualaikum.

Dh lama x buka blog aku nih. Dlm minggu nih banyak kerja, assignment lah, meeting lah, mcm2 hal lah.
Dalam kesibukan membuat semua kerja tuh, ad 1 malam nih 5/8/2010 sambil discuss2 dengan group project dkt speaker corner. Ramai sangat budak2 tengah training buat persembahan untuk perbarisan SUPRO.Terpekik-terlolong aku tengok si Senior nih melatih adik Junior. 

Aku cuba menyebokkan diri nak cari kontijen DCS, aku nampak Adah, Akma,Jalil sedang melatih diorang. Terkejut aku tengok sbb budak part 1 DCS yg involve x sampai 20 orang. Disebabkan rasa kesian dkt DCS nih. Aku pn menginvolve kan diri, join dengan diorang. Malam tuh kita orang berlatih sampai pukul 1 pg, pdahal event nya berlangsung esok petang,x sangka plak aku sbb DCS dapat  pink color. Kitorang memang struggle lah masa tuh sebb Pak UK pon dh bising2 suruh balik kolej. 

Keesokannya kitorang berlatih lagi lepas solat jumaat sampai pkl 4.30. Masa berlatih mcm2 idea keluar bila  nak cantik kan persembahan kitorang, sampai berbalah-balah tp x lah sampai bertumbuk, bermaki-maki. 

Pkl 5.30 event dh start, kitorang group yg ke-6. Memang nervous masa tuh! Budak2 dh berkerumun dekat sekitar padang. Sampai giliran kitorang, mulalah berlenggok-lenggok kitorang, semua happy2 jek tengok.
 Kontinjen lain ok lah. Semua bersemangat, bersungguh-sungguh buat persembahan.

Bila sampai penyerahan hadiah, memang berdebar-debar nak tahu keputusan siapa yg menang. Hooray!! DCS dpt tmpt ke-3,DBS ke-2 dan DIA tmpt pertama. memang happy gila masa tuh, menjerit kitorang bila DCS memang. memang berbaloi-baloi lah kitorang training 1 malam. x sangka kitorang menang. korang tengok lah gambar kitorang nih eh! 







Hidup pink!!! yeah.


Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer