4/12/10

Exam Fever


Final exam dah semakin hampir..memang nak demam rasanya!! bila memikirkan tentang subjek yang tak habis cover lagi..time ni lah baru nak buat revision!! awal2 lagi x nak buat..
Sempat ke kalau nak cover, kalau buku sebanyak ni?

HENDAK SERIBU DAYA, TAK NAK SERIBU DALIH

 kalau dah jawab semua soalan, semak balik jawapan!!
tak pun buat macam mamat ni..

 wish me luck!!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

kaf ba ra kaf ta alif nun

monday blues kononnya ni, hahaha tengah hujan lebat sekarang, jadi aku rasa macam bosan duduk rumah ni ada baiknya aku tulis sesuatu dal...