hello again!

Assalamualaikum. Hahahha. Awal² nak taip ni pun aku dh tersenyum dan tergelak. Sebab apa? Rasa tiba² install apps blogger dkt phone. Rasa mcm nk start semula blogging. Hahaha.

Dah lama tak berceloteh atau meroyan di blog. Sekarang dh advance, rata² semua meroyan dkt twitter. Blog dh tak pandang dah sekarang ye. Hahaha

Insha Allah, harap nya lepasni aku lebih rajin untuk meroyan dkt sini pulak. Hahaha

Post yg lepas mengenai dilemma utk kerja speedmart tu. Fast forward, aku dpt offer tu dkt branch jb tapi aku tak pergi jugak. Hahaha. Atas alasan, berat nk tinggalkan mak abah. Hmm, takpe la. Aku Cuba untuk cari kerja di muar saja. Semoga urusanku dipermudahkan. Amiiinnn.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer